BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 26 oktober 2008

Youtube frukost

I dag klev jag upp tidigt, (allting är relativt), och gick för att köpa färskt bröd till frukosten.
Och då var det stängt.
"Inbrott inatt?" tänkte jag.
Tänk att det ska vara så svårt att komma ihåg det där med klockan.

Nåväl, jag tog Maja på en lite längre promenad, det är ju fint och lugnt ute nu när
stormande gett sig. Och väldigt kalt, nästan alla de sista gula löven åkte i nattens blåst.

Sen har jag ätit frukost tillsammans med You Tube.
Där kan man verkligen fastna. Man förfasar sig och skrattar om vartannat.
En av mina favoriter är när bröllopsgäster börjar slåss utanför en kyrka. Det är egentligen
både våldsamt och HEMSKT men också så himla KOMISKT.
Lägger inte ut filmen som länk här, vill inte sprida våld..men ni hittar den nog.

0 kommentarer: