BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 5 oktober 2008

Vård och vin

Jag har registrerat min blogg nu på diverse bloggportaler. Vet inte riktigt vad det ska leda till, men alla andra gör ju det.

Märker att det finns en ganska stor fyndighet, eller fantasilöshet, både och, när det gäller att döpa sin blogg.
Som t ex "Vård och vin". En underläkare skriver om sitt jobb och sitt intresse för vin.
En alkoholist skulle kunna ha en blogg som heter "Vin, och sedan vård".

Kanske är det tråkigt att bara döpa sin blogg till Ylvas blogg, eller Lenas blogg osv, men nu är det ju försent, den kan ju inte helt plötsligt heta "Snäll utanpå men ond inuti" eller "Bubbelvatten", eller vad som helst.

Jag har i allafall varit i Holmsund nu och någon Holmsund-special blev det inte.
Jag såg Fabriken. Hade aldrig trott att jag en dag skulle känna Sorg i hjärtat av att se en
fabriks silhuett skymta genom regndimmor.

0 kommentarer: