BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 2 oktober 2008

Morning

Hej hopp..så här tidigt är inte jag van vid att vara uppe. Det är alltså så här det är,
att jobba dag.
Upp tidigt fast man knappt sovit och nästan omöjligt att måla eyeliner eftersom ögonlocken är så
svullna.
Skämt åsido, har varit uppe tidigt förr:)
Men, nog förstår jag varför jag valt att arbeta natt i mitt liv.

I går var första inskolningsdagen, en eftermiddag till halvtio, (märk särskrivningen Emilia).
Och det gick väl bra, men det är mycket att ta in i början.
I natt har jag inte sovit mycket, alldeles för mycket intryck och för uppskruvad för att kunna sova, men i dag går jag bara till tolv så det är lugnt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken särskrivning? "Halvtio" är en ihopskrivning och en strängt förbjuden sådan :P

Ylva sa...

Jag menar i går i stället för igår. Ju. För det är väl rätt, eller?
Ja ja..skitjobbig du kommer att bli nu..:)