BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 14 oktober 2008

Ofattbara stormar



















Mycket gott öl! Som ni ser är det nästan slut.
Det fick avsluta middagen idag som bestod av kokt korv med bröd.
Man är rena gastronomen.

Det har flutit på bra idag. Först var jag på bouppteckningen på advokat-
byrån och sen åkte jag och handlade med Astrid på Hagakonsum.
Förresten, rak och fin ÖK blir nu. Varför skulle man överhuvudtaget göra den
krogig för förut?

Nu så följer en lång kväll här då jag enbart ska läsa och mysa för mig själv.
Boken jag ska läsa har titeln "Ofattbara stormar", även det en faktabok inom
mitt nya gebit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, hon är fin.. men det är din tjej också! Det vore trevligt att titta förbi någon dag så Maja och du får lite sällskap, sen vill jag ju se lägenheten också! ;)
Kram

Maritasblogg sa...

Låter trevlig med en mysig bokstund ! Själv har vi varit på bio : Rallybrudar. har du inte sett den kan jag rekomendera den // Kram

Ylva sa...

Angelica..Kom gärna och hälsa på!:)
Marita..Den har jag funderat på att gå och se, verkar så kul när man ser trailern, ska göra de:)
Kram