BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 28 oktober 2008

Ylva Duktig




















Det här har jag, bland annat lyckats åstadkomma i handling denna dag:

* Köpt dammsugarpåsar.
* Dammsugit.
* Köpt och bytt gasbehållare i sodastreamen.
* Duktigt blandat och druckit Detox.
* Hämtat en bok jag fick med posten.
* Pratat med före detta hyresvärd om bortkomna nycklar (jobbigt samtal).
* Bokat in för att åka och byta däck på torsdagkväll.
* Bokat om tiden på bilbesiktningen.
* Ringt jobbet och frågat om diverse telefonnummer.
* I microugnen värmt pasta bolognese.
* Duschat och tvättat håret.
* Tagit ur, vikt och lagt i en ny tvätt.
* Svurit och levt rövare en hel del över saker som inte fungerar i omgivningen.
* Betalat räkningar.

Ok..är säkert något jag glömt nu också. Ovanpå detta så ska jag snart åka till jobbet och göra
mina första 10 timmar på mitt 50 timmars-pass.

Konstigt..innan jag började skriva det här inlägget så tyckte jag att jag inte hade gjort något vettigt alls i dag och hade dåligt samvete för det!

Kanske dags att sänka kraven??

0 kommentarer: