BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 31 oktober 2008

Manisk TV















Jan-Otto fick natta mig i morse.
Boken väger ett par kilo och bara att hålla i den är tröttande.

Jag förstår ingenting. Jag råkade trycka fel när jag skulle byta kanal på tv.n och då märkte jag att jag nu helt plötsligt har typ ALLA kanaler.
Från att ha haft ettan, tvåan, fyran och sexan så har jag nu rubbet.
Vadan detta?
Det är väl i och för sig bara att tacka och ta emot.

Jag har "tagit mig" ett litet återfall på Tradera. Denna gång är det diverse smink (som jag har väldigt lite av öht) som jag fyndar på. Nya och fina märkesögonskuggor för lite och ingenting.

Nä, nu ska jag gosa ihop mig lite framför alla mina kanaler och zappa lite.











Den här tomma ytan som kom efter inlägget har jag ingen aning om varför det blev.
Den går inte att ta bort heller.





0 kommentarer: