BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 24 oktober 2008

JAG























Det är lite av en händelse som ser ut som en tanke just nu.
Det här är jag när jag var 20 år, med rätta 80-talsfrillan och allt.
Den här bilden fick jag nyss på min mobil..just när jag satt och kände
mig som mest..ja ni vet..tjock, hopplös (gammal också fast jag inte skrev det då)
och så vidare.
Om det blev bättre?
Jo, faktiskt.
Jag kanske var yngre och mindre av en massa jag är just nu men mådde jag bättre då?
Nä.

6 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Nej !! Möjligen hade vi något slankare kropp! Men inte faaan var vi vackrare än vi är nu !! Nu lyser vi av skönhet !! // Kram

Ylva sa...

Jag kunde inte sagt det bättre själv!!
Kram

Anonym sa...

Då har man alltså bara positivt att vänta. Om tjugofem år ska jag lysa av skönhet! :P Du var hur som helst himla söt på gammbilden. Jag är lite sur för att jag inte fick lika framträdande smilgropar.

Ylva sa...

Du, dom där smilgroparna hade jag kunnat sälja om det hade gått då.
Men nu är jag glad över dom :)

Anonym sa...

Det ska du vara! Två ordentliga smilgropar är bättre än en och en halv. Eller vad det nu är jag har.

Ylva sa...

A hade EN, en stor. Var fint det med.
Tänk dom som inga alls har. Stackarna.