BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 6 oktober 2008

Hund-tricket

Man har alltid sällskap i en stad, om man bara vill det så.
Om jag är på det humöret när jag går ut med hundarna så hamnar jag
alltid i samtal med folk, företrädesvis andra hundägare.

Den här fina höstkvällen träffade vi först en parant dam med en 14-årig norrbottens-
spetshanne.
Tira blev så till sig att hon bara lade sig på rygg och pep..som flickorna i Stockholm.

Lite senare stötte vi på en äldre herre med en liten långhårig taxtik.

Man pratar om vädret och om hundarna en stund, sen går man vidare.

Förstår det där med "Hund-tricket" nu, att det fungerar.

3 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Stämmer nog !! men det funkar också med barnvagn .. ! i helgen gick det en dokumäntär om kvinnor som köper naturtrogna dockor för att sen köra dom i barnvagn . " En kvinna sa att hon skulle inte orka med skrik och sånt där men att styra barnvagn var härligt! betonade dock att hon ar medveten om att det var en docka "???? vid bilkörning spändes dom fast i bilstol ??? Hur mycket konstigt folk finns det i världen ? // Kram

Ylva sa...

Ja, herregud. För att inte tala om karlar som har naturtrogna dockor istället för riktiga kvinnor.
Finns många olika djur i vår herres hage..:)
Kram

Anonym sa...

Fin och trevlig blogg du har. jag bloggar också, om mina galna hundar och våra äventyr ute i världen. Blandannat om helgens älgmöte. Kolla gärna in på http://www.acranium.com/blogthedog/
Ha en bra dag. Mvh Sara