BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 15 oktober 2008

Ödslig och ensam, som månen



















Idag var det bara att kliva upp ur sängen redan halvsju, trots att jag är ledig.
Saknaden efter A blir ibland så svår att jag inte kan ligga kvar i sängen. Det är bara att kliva upp och göra något.
Det gör rent ut sagt fysiskt ont, hela min kropp känns ödslig och ensam, det är helt omöjligt att kunna somna om.

Jag gick ut med Maja och tog en morgonpromenad och fotograferade fullmånen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det är svårt att sova när det är fullmåne. Jag fotograferade fullmånen över Stenstugu också. Den finns här: http://fototeman.blogspot.com

Tack för din kommentar hos mig. Jag hoppas att rävarna snart slutar att komma hit, för det är ju ett ganska onormalt beteede. Och hoppas naturligtvis att de inte ska göra katterna något illa.

Kram Ingrid