BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 22 oktober 2008

Budapestfrukost

















Det är antagligen lite SJUKT men jag har ätit BUDAPESTBAKELSE
till frukost i dag.
Var ute med Maja när jag kom hem, såg att dörren till Mekka var på
vid gavel och jag liksom SÖGS dit in.
Köpte fem grova rågbullar också.

Någon slags tröst kanske, eller något med blodsockret, eller PMS,
ELLER att jag helt enkelt bara var väldigt sugen på en sådan bakelse
till frukost just denna dag.

Natten har varit relativt lugn. Fast å andra sidan känns det ibland som att
jag inte gör något. Är fortfarande inskolning på sätt och vis och man vill
nog inte belasta mig för mycket heller.
Men ändå.
Min manlige sjuksköterskekollega på natten är helt enkelt bara så himla kvick
och duktig och UNG så han hinner liksom göra allt hela tiden som är hans och mitt
jobb.
Kanske ska jag bara vara tacksam över det just nu och ta det lugnt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, buda-jävla-pestbakelse! Jag vill ha!

Ylva sa...

Mmmm...god e dom :)