BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 13 oktober 2008

Bra stämning













Så där, nu har jag avverkat mina fem första nätter och nu är jag ledig
ända till på lördagkväll.
Den här veckan ska jag försöka ta det väldigt lugnt, tror jag behöver det.
Nu på morgonen när vi skulle ge rapport var skallen väldigt tom...

Vi pratade i natt om hur det är att jobba på en arbetsplats där man är
blandat ungefär lika mycket kvinnor som män, och framför allt om vilka
fördelar det är med det.
Jag som arbetat inom vården i snart 20 år har för första gången fått lika
mycket manliga som kvinnliga arbetskompisar. Det är trevligt och blir en
bra stämning.
Jag vet att jag nog tänkt och sagt det förut, men jag tror att jag nu har hittat
där jag ska vara för lång tid framöver.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att höra, mamsi!