BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 17 oktober 2008

Surhet av tredje graden

Vi tog oss en tur till Gammlia i dag. Astrid för att träna och jag för att Maja skulle få sig en skogspromenad.
När vi kom fram visade det sig att hon (Maja), hade gnagt av kopplet så hon fick vackert stanna i bilen. Knäpphund.

Apropå Gammlia och motionsspår så gick jag in på Umeås hemsida för att hitta någon karta över området. Då kom jag in på den här sidan "Umeå vill mer", som inte alls handlar om aktiviteter och kartor osv.
Av en ren lyckträff lyckades jag hitta själva turistdelen. Där sökte jag på både "Gammlia" och "motionsspår" och "träningsspår", utan resultat.
Om man nu inte ville åka till motionsspåret i Vännäs istället, för det hittade jag.

Till slut åkte vi bara dit och gick, inte som man skulle ha önskat, men ändå.
Jag är på dåligt humör i dag som fan, omväxlat med gråtfärdig.
PMS av tredje graden.

0 kommentarer: