BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 12 november 2007

Mammografi, tjärtabletter och Bloggregistret

Åkte iväg till Håkmark och hämtade radion samt tittade till lite i allmänhet. Nu blir det visning i veckan igen, troligen på onsdag. Det var mycket mera snö i Håkmark än i stan, att det kan vara sån skillnad, är ju bara en mil emellan.
Ja, före det så tankade vi peggan, köpte nya vindrutetorkare och åkte ut till Godishuset där jag inhandlade snus. Blir nästan en tia billigare per dosa att köpa en stock där än att köpa lösdosor inne i stan.

A åkte till jobbet och jag for på mammografi. Aj.
Gick hem och ikväll kommer det att bli lugnt. Förkyld mer eller mindre sedan flera veckor. Vad fan är det för fel? Ursäkta svärandet men man blir så LESS.
Magen är inget vidare den heller. Kan visserligen bero på att jag nu lever på pulver, snus och tjärtabletter. Var väl att ta i, men just den här dagen har jag inte ätit annat än det. Plus kaffe.

Apropå ingenting så gick jag igårkväll med i något som hette Bloggregistret. Är inget att sticka under stol med att det är trevligt ifall någon vill läsa ens blogg. Då kan man säga att "jag gör bara det här för mig själv" hur mycket som helst.
I allafall, jag gjorde det och så fick man en logga som man skulle lägga på sin sida.
Jag gjorde så, tittade på sidan och läste på loggan. "Rösta på mig!" stod det. Nää..nån måtta får det väl vara. Tog genast bort den, får ju inte bli hur barnsligt som helst. Dessutom är det någon av administratörerna på Bloggregistret som inte kan stava. Eller också är det något slags slarv.

Lät lite pms över det här..joo..jag har det.

0 kommentarer: