BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 21 november 2007

Jag och A inreder


Sakta men säkert så börjar vi få till det här. En del vi hade tänkt och planerat får vi strunta i som det är nu men det gör ingenting. A har så fina möbler och dom blir bra här. Och alla tycker nog som jag, roligare att packa upp än packa ner och bygga upp än montera ner.
Fullt upp alltså igår. A fick hjälp av Hasse och Fredrik, och på slutet även Jocke för att frakta hit möbler. Mycket som var tungt och som dessutom inte gick att frakta hit upp i hissen. Jag gick till Solglimten och köpte fina och billiga lampskärmar på rea.
Det är mycket jobb kvar men det tunga är i allafall gjort nu.
Ikväll blir det om att sätta upp tavlor, koppla in surroundet m m.
Jag satt och surfade runt lite en dag på olika heminredningsbloggar, de finns ju de som har som intresse att heminreda. Jag tycker också det är roligt, man vill ju ha fint och mysigt hemma, även om det inte ser ut som heminredningstidning precis i ens hem. Men jag tänkte också att vad gör dom som gillar att heminreda när det liksom är klart? För det blir ju det till slut. Flyttar dom om allting då igen?

Ute är det en strålande vacker vinterdag, förutom att det är för lite snö då, och jag gick ut på balkongen för att ta en bild. Av någon anledning var jag mer "huvvusvag" än vanligt och det blev lite darrigt.

Nä, nu ska jag försöka få någon ordning bland kartongerna och sluta sitta här och surra.

0 kommentarer: