BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 5 november 2007

Man ska vara ute i tid, här är min julklappsönskelista


Önskelista och önskelista, jag gillar Blocket och här kommer lite tips till er, mina nära och kära..jag menar, så ni hinner planera.
Här kommer först ett ekskåp. Otroligt fint, tycker jag. Och inte alls så dyrt fast det är antikt.
Det här är ett helt möblemang. Bra att jag tänkte på det där med planeringen va? Ska ju transporteras, ordnas med släpvagn och frakt och sånt. Jag är ganska så svag för såna här möbler fast dom är opraktiska.
Det här vitrinskåpet är nästan för mycket, jag vet. Men jag gillar det och det är äkta antikt och jag tror det gick på ca 19 000. Som hittat.
Ja, den här motorcykeln kanske verkar lite malplacerad i den här samlingen, men det är faktiskt nummer ett på min lista. Och är det nångång man ska köpa en motorcykel så är det ju nu på hösten/vintern för då är dom lite billigare. En utmärkt julklapp alltså.
På den här bilden är det inte stolen utan ljusstaken som jag vill ha. Det är i och för sig stolen som är till salu men man kan säkert prata med säljaren om ljusstaken, borde inte vara helt omöjligt.


Ja, det fanns mycket mer men jag får återkomma om det senare. Alla uppgifter om säljare och priser och var säljobjekten finns har jag uppskrivet så det är bara att höra av sig om det.

Kram på er!

1 kommentarer:

Emilia sa...

Jag funderar på att köpa motorcykeln till dig. Ljusstaken knycker jag. Vitrinskåpet var för gräsligt, ser ut som ... Ja, gud vet vad! En insekt? Nån slags vattenlevande organism i jätteformat? Men resten av sakerna var fina.