BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 15 november 2007

Jobbet, lärdomar och gammbilar


Har just kommit hem från jobbet. Det sista som hände mig i omklädningsrummet var att jag fick ett väldigt tydligt tecken från ovan...eller var det nu var ifrån..på någonting.
Kan säga så mycket som att det var iaf någonting som sprack. Säger bara, att nu jävlar.
Natten har varit ganska hektisk, i vanlig ordning. Men jag trivs bra, både med det och med allting annat. Trevliga jobbarkompisar, trevlig arbetsmiljö och roliga arbetsuppgifter. Man kan inte begära mer än så. Tänker med skräck tillbaka på dialystiden, där trivdes jag verkligen inte. Jag var så fel där så det går inte att beskriva. Alla mina erfarenheter, allt jag lärt mig genom alla år i mitt yrke var inget värt där, plus att det dessutom var tråkigt.
Igårkväll åkte vi till Håkmark och fixade till lite innan visningen plus hämtade Mercan och frakta den till Röbäck, i hopp om att få den fixad.
Sen hem och sova innan jobbet. Jag hinner knappt somna nuförtiden innan jag börjar drömma en massa. Har varit mycket mardrömmar ett tag, har läst någonstans att det är ett gott tecken, men jag vet inte jag.. Skönt såna gånger iaf att ha någon bredvid sig som man kan krypa upp bakom ryggen hos :)
Nä, nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng..och hoppas på ljuva drömmar idag.
Ska läsa den här otroligt roliga boken innan, inte ofta man läser en bok där man ligger och skrattar fånigt för sig själv då och då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har också den boken i hyllan, men har inta läst den ännu,,,

Ylva sa...

Måste erkänna, inte jag heller:) Vart inte att jag läste den klart.