BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 15 november 2007

Köpa jeans, pust.


Lyckades iaf någorlunda fånga det vackra ljuset som låg över stan imorse. Rosa/guld..ljuvt. Ljuset spred sig i hela lägenheten och det kändes lite hårt att dra för persiennerna och krypa i säng.
Idag när jag vaknade begav jag mig tillsammans med Astrid ut på byn för att inhandla nya jeans till mig. Ingen lätt sak. Jag har provat säkert 25 olika, om man räknar de olika storlekarna..
Stackars Astrid som fick bära fram och tillbaka och leta. Hon var t o m tvungen att stilla hungern mitt i alltihop med en macka från Sandys.
Sen får man sig ju också ett gott skratt. Vissa byxor förstår man verkligen varför det är rea på. Finns nog inte NÅN som blir snygg i dom! :)

Ja, för att bättra på jeansbyxsilhuettten så åt jag och A middag på Oriental Palace och drack sedan kaffe på Barista med citronkaka till, som vi i och för sig delade på.
Sen hem och nu ska jag sträcka ut mig på sängen lite innan jag åker till jobbet igen.

0 kommentarer: