BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 9 november 2007

Från sjukhuset plus läget

Lekte med mobilen igen. Tagna på mitt jobb i natt i en lugn stund. Har jobbat mina två nätter och nu är jag ledig ända till på onsdag. Ljuvligt.
Jag har knappt gjort dag än, är så skönt att inget står på programmet idag, man kan sitta vid köksbordet med kaffekoppen hur länge som helst. Det enda jag vet att jag ska göra idag är att köpa en pincett och nylonstrumpor.
Imorgonkväll ska vi på fest, jag och A, ska bli kul.

Har läst på andra bloggar att det är många som skriver upp dagens outfit. Tänker börja med det nu. Lite i protest. Tycker mest att det är fånigt.
Har på mig just nu: Trosor, svarta sandaler och beige fleecemorgonrock. Jepp.

Läget just nu:

Vädret: Regn, kraftig blåst. Usch.

Hälsan: Lite hosta ännu. Fått konstiga symptom av flera veckors djävulsk rethosta. Får elektriska stötar ner i fotsulorna när jag vrider huvudet ibland. Mysko.

Ekonomin: Skit.

Kärleken: Blommar.

0 kommentarer: