BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 13 november 2007

Kramper i shoppingtarmen

Beger mig ut på stan för att leta tandborstmuggar. Hur svårt kan det vara? Börjar med Plasthimlen Lagerhaus där jag hittar typ två olika sorter, bägge lika fula. Fortsätter till Mias lustgård, Inspiration, Village, Tiimarie, Pentik, Åhlens och hamnar slutligen på Indiska där jag till slut köper temuggar att ha till tandborstglas.
Jag är INTE kräsen på något sätt, men det verkar inte riktigt som att användande av tandborstglas är på modet längre. Där fick jag iaf 4 sådana här stiliga muggar i porslin i olika mönster för 99 kr. Me like Indiska mycket.
Där köpte jag även en sittkudde, riktigt skön, sitter på den nu.
Plus att jag drabbades av allvarliga kramper i shoppingtarmen.

Julpyntet har fullkomligt invaderat affärerna nu, fast de har väl inte undgått någon.
Ute är det regn och rusk, långt ifrån julkänsla, kanske en konstgjord gran med konstgjord glittrig snö på vore något?

0 kommentarer: