BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 23 november 2007

Läget, hälsan och gnäll gnäll

Måste få gnälla lite idag. Tänkte börja med kroppen. Min kropp. Till att börja med så har jag blivit förkyld igen, tror knappt det är sant. Hade just börjat känna mig lite bättre sen förra förkylningen men nu är det dags igen. Ont i halsen, rinnsnuva och värk i kroppen. Ska dessutom jobba 30 timmar i helgen.
Jaa, sen är det ryggen. Någonstans där i höjd med bh.n så värker det mer eller mindre konstant och är lite avdomnat mellan varven.
Ok..sen så är det magen, men detaljerna kring det tror jag att jag sparar.
Och då till slut, värst, fötterna. Vad har det blivit med dom?! Vänstra är värst, de värker i hälen och den foten är lite svullen, ja även vaden. Jag som är helt beroende av att kunna gå och stå i jobbet och dessutom promenerat flera gånger i veckan jämt är helt handikappad nu. Eller fotikappad, som pappa sa en gång, passar ju bättre i det här sammanhanget.
Vad ska man göra med mig? En lång semester tror jag vore det bästa, med mycket vila, massage och bad i pool och varmt salt hav.

Mm..så är det, och man kan inte annat än hoppas att det ska gå över, med lite hjälp av extra vitaminer, värktabletter, stretching och köpa inlägg till skorna.

Läget i övrigt:

Vädret: Runt -1 och sol.

Hälsan: Ja, den har jag ju redan tagit.

Hemma: Jo, vi börjar få klart här. Och A, jag vet, de finns ingen lampskärmsjour på kvällarna:)

Kärleken: Ingen av oss har åkt till Grönland, eller Afrika. Än.

0 kommentarer: