BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 7 november 2007

Grått isberg, kan de vara nåt?


Ja, det var färgen man använde på mitt hår för att försöka göra det i en så vacker kall grå färg som möjligt. Googlade på "grått isberg" men var svårt att hitta. Dom verkar snarare vara..ja blå?
Blev att jag satt och tittade på isberg ett tag. Dom är så otroligt vackra.
Och man förstår verkligen uttrycket "toppen på isberget"!
Vackert men läskigt. Man får Titanic-rysningar.

Ja, jag blev iallafall nöjd med håret, väldigt nöjd faktiskt. Längst ner är en bild, dock lite suddig där man ungefär ser resultatet.

Bredvid mig där hos frissan satt en tjej som höll på att få makeup och väldigt tjusig frisyr. Jag tjuvlyssnade och hörde att hon skulle åka till Thailand idag och gifta sig innan på flygplatsen. Det var inte utan att man blev lite avundsjuk.
Såg lite roligt ut det där nu när jag läste igenom det..det var nu alltså Thailandsresan jag menar..inte giftermålet jag blev avundsjuk på..ha ha :-D

Blev sent igår, jag var inte trött och Astrid var här och vi fastande på Youtube och letade bra låtar som vi kommer ihåg. Och sen när jag lade mig då började det eviga jävla hostandet. Märker att jag snart blir inkontinent på kuppen.

Nu så är det inte så mycket mer att göra idag än att koka kaffe och sätta sig och vänta på att åka till jobbet. Jo, så är det, man tittar mest på klockan de kvällar man ska ut och jobba.

0 kommentarer: