BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 11 november 2007

Farsdag

Ja, nu hade ju jag planerat att lägga in någon eller några bilder från festen igår, men sanningen att säga så finns det inte en enda av de bilder jag tagit som går att använda.
För suddiga, för mycket blixt i ansiktet på folk osv osv. Visst, den är bra kameran i den här mobilen, men den har nackdelar som inte min förra kameramobil hade. Den kräver mer inställningar och jox. Och även att man är mer stadig på handen, den verkar vara känsligare.
Ja ja..
Trevligt var det iaf. God mat, men mätt blev man inte. Mycket dryck.
Vaknade idag och har mått bättre. Jag och A gick till Max och vräkte i oss. Lite skämmigt kändes det att stå där inne redan klockan 11 på en söndag :)

Sen gick vi på Hemköp och handla. A köpte en farsdagstårta till sig själv, stod "Till Far" på den. Ingen ordning är det på farsdagar nu för tiden.
Grattis pappa, om du läser det här.

Det här tyckte jag var en så fin bild. Det är min syster, hennes pojke, min mamma och min mormor.
Fick lite hemlängtan till Sorsele idag. Där är det riktig vinter, 4 dm snö och minusgrader, inte det här tråkiga slasket som är här.

0 kommentarer: