BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 8 november 2008

Vardags













När jag satt på jobbet i natt och stickade lite på min tröja (när jag fick en liten lucka, hade rast,
hrmmm...), så fick jag en skön vanlighetskänsla.
Något håller på att skakas rätt igen, det kaos som varit runt mig och i mig börjar lätta.
Jag som jag känner mig var återigen JAG.
Vet att det här är flummigt, men det är svårt att beskriva.
Så..trots att man kan tro att ingenting händer med en på vägen genom det här, så gör det
det ändå.
Det är någonting skönt och VARDAGS.
Jag vet att jag kommer att ta mig igenom det här och fortsätta vara JAG ändå.
Och jag är Ylva, från Sorsele.......nä..jag ger upp..går inte att förklara :)

Jag satte mig ner och skrev ett mail, till någon jag saknat mycket.

1 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Du är utmanad, se min blogg / Kram