BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 13 november 2008

Telefonterror


















Jag håller på och hyra ut min lilla etta öst på stan och satte in en annons på Blocket.
Jag tänkte mig inte för och hade med mitt mobilnummer och inte bara mailsvar.
Dumt.
I dag har telefonen ringt oavbrutet och det är omöjligt att svara på alla samtal, om man inte ska strunta i både att äta och gå på toaletten.

Nu är det iaf några kandidater som är uppskrivna inför morgondagen.

Ja, vi gick iväg och åt. Det blev Black and White på Eurasia och kladdkaka sedan på Mekka.
Väldigt Svensson.
Köttet var gott men såserna smakade för lika.
Kladdkakan på Mekka är alltid god och man får dessutom grädde för ett helt kompani.

Nu har jag tagit mig en whiskey. För visst är det lördagkväll?

1 kommentarer:

Maritasblogg sa...

HAHA, tuff dag ! Äta måste du, men toan är det trevligt med sällskap , så ta med telefonen ?? :-) Lördag idag ?? Ok , vad har du för dag i övermorrn ?? // Kram