BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 21 november 2008

Nu blir det naket






















En gång i tiden, för typ 1000 år sedan (som det känns nu), så var jag med på ett dejtingforum på nätet.
Det var roligt och upplyftande men man tröttnade ganska snabbt. Något gott förde det i allafall med sig för det var där jag till slut träffade A och vi först blev vänner.

Men det var inte det jag skulle berätta om nu utan det var den här bilden jag skulle visa. Från början ville man ju vara anonym och då valde jag den här bilden, mest för att man skulle ha en bild..men också för att jag tyckte den var vacker.
En dag när jag loggade in på forumet så var bilden borta och jag hade fått ett mail från "admin".
Bilden var "opassande" och hade därför tagits bort.
Som jag uppfattar det så tycker jag det här är en konstnärlig bild. Alla kvinnor som var där och visade mer eller mindre urringningar gick fria däremot.

Nu ska jag slappa i soffan en stund, sedan åka till jobbet.

0 kommentarer: