BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 24 november 2008

Inre oväder

Jag har varit på extremt dåligt humör idag.
Har mest gått här och svurit och retat upp mig på allt möjligt.
Och, i och för sig, jag är väl inte utrustad med världens mest stabila humör, men i dag har det varit lite väl mycket ilska, för att vara jag.
Tog en av mina små prillor och kom på: Jag har abstinens!
Jag har ju för fasen nikotinabstinens. Det här är tredje dagen jag snusar miniportion och min dagliga dos av nikotin har säkert inte ens varit hälften av vad den brukar.

Går in på nätet och läser:

"...irritation, frustration, lättretad till ilska, koncentrationssvårigheter, ångest och oro, depression, rastlöshet, trötthet och sömnlöshet. I detta torde också ingå påtaglig minskning av immunförsvaret..."


Skönt att få en bra förklaring till det hela...jag har inte blivit galen och borde spärras in.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vardagskomik
G:Han syns ha fått e sammanbrott Björn Gustavsson.
S:----------------------?
G:Hur gammal e han?
S:Jamen han e väl som vi.
G:Björn Gustavsson?Henna stå he att han e 22.
S:??????Björn Gustavsson
G:Ere int han som far omkring å rammel
S:??????????
S:Nämen de e Robert Gustavsson
Björn Gustavsson e en ann komiker
trodd du ment han som e skådespelar.

Ylva sa...

:)