BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 16 november 2008

Klara sig själv

















På vår parkering här ute har Höstljus installeringen med ljuset i bilarna.
Ser mycket läckrare ut i verkligheten än som går att fånga på bild.
Ljuset ändras till olika färger varje dag, och idag ser det ut som att det brinner i bilarna.

Jag var snäll och hämtade Astrid på jobbet idag. For sen till OK och köpte nytt torkarblad till bilen.
Fick mickla på ett tag innan jag fick dit det. Kanske låter löjligt för den som kan, men för mig är det en seger för varje sådan grej jag klarar själv, utan att behöva fråga någon.
Som att jag fixade att öppna och laga flexikopplet eller luftade elementen.

Klev upp tidigt i dag, lade mig igen vid 10 snåret och tänkte sova en liten stund. Vaknade halvfyra.
Jag mår inte riktigt bra, misstänker magsjuka och den går ju så varför inte. Magsjuka dras till mig som flugor till..ja ni vet.

0 kommentarer: