BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 10 november 2008

Pappa

















Dimman har lättat och det är en väldigt vacker höstmorgon,
med plusgrader och rosa små moln på himlen här i Umeå.

Den här bilden är dock, som framgår av datumet från tidigare
i höst och från trakterna av Sorsele.
Den som du ser på bilden, om du har ögonen med dig,
är min pappa.

Det är så skönt att sitta här och ta det lugnt när man kommer hem
på morgonen att man vill dra ut på det så länge det går,
tills tröttheten helt tar över.

2 kommentarer:

Anonym sa...

verkligen en underbar bild. Tog ett tag innan jag hittade pappa, men efter att jag suttit 1mm från skärmen såg jag honom... tror jag...

Ylva sa...

Jag vet:) Men man kan trycka på bilden så blir den större.
Ja, visst är det fint i mina hemtrakter?