BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 17 november 2008

Sjösjuk

"Hur mår du mamma?
Nej, det är ingen som har frågat mig hur jag mår. Det vara bara en rolig historia ur verkliga livet som jag drog mig till minnes. Det var ett barn och det var en mamma som inte var så bra i magen. Barnet frågade så här med orolig röst bara av att vara i närheten av mamman..om ni nu förstår. Orkar inte utveckla det vidare.

Nej, jag mår inte så bra. Magsjuka var det, men nu är det lite bättre.
Ont i magen, inte så mycket output, men någon konstig typ av "sjösjuka", mådde illa av att sitta med huvudet vänt åt sidan för länge. Och blev riktigt dålig, länge, bara av att se en film på Youtube där en båt guppade mycket i stora vågor en stund.

Nu har jag sovit några timmar och sedan varit ute med Maja. Känner mig lite hungrig, men tror att jag ska låta bli att äta på ett tag...

0 kommentarer: