BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 9 november 2008

Favoritplatser i världen

















En av mina favoritplatser i världen är min lägenhet.
Mitt hem är min borg.
Det här är en annan sådan.

Jag tror att vi alla är lite dåliga på att ta hand om och uppskatta det
vi har i livet, precis just nu.
Du som har en partner som du älskar, ta hand om det, ta vara på alla
fina stunder.
Det kan komma en annan tid, då alla de där stunderna som verkade så
vardagliga just då, är som juveler i en fin sammetsask.
Dom finns endast kvar som vackra minnen.
Det är det lilla som är det stora, när du ser tillbaka.

Om Han fortfarande finns där vid din sida,
ta hans hand och håll den.
Om du älskar honom så glöm inte bort att säga det.

1 kommentarer:

Mona sa...

Så tänkvärt, visst är det så att man i vardagen glömmer å bara går på som ett tåg på räls.