BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 5 november 2008

Whats´s new Lussicat

Att kliva upp riktigt tidigt är inte helt fel, förutom att
man förr eller senare under dagen blir trött, och förmodligen
måste lägga sig igen.
Som nu, vaknade halvtvå efter att ha sovit fyra timmar...

Sitter och äter lussekatt till kaffet nu. Får väl säga att jag på sätt och vis blev "tvingad", i och med att jag inte riktigt hade någon inverkan över att de hamnade här på bordet.
Och då kan man ju inte låta bli. Eller hur...
Men gott var det.

Jag och Astrid var en sväng och gick på Gammlia, i mörkret.
FÖR mörkt för min smak. Stor svart skog och lite halvdålig belysning, usch. Och så dåligt som jag ser så skulle jag lika gärna kunna kliva rakt ner i en stor grop.

Fått fler parfymer. Anna Sui luktar väldigt gott, friskt och somrigt.
Estee Lauders Beauty är inget för mig. Vissa dofter har något "persikoaktigt" över sig som jag inte gillar.

0 kommentarer: