BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 6 november 2008

Explodera klimaktera

Jag verkar ha störtat in i klimakteriet. Som jag skrev tidigare har jag massor med
symptom på det, och det blir bara mer och mer tydligt.
Går helt enkelt inte att missa. Suck.
Jag tror att det är den djävulska påfrestning jag utsatts för i år som har orsakat att det
kommer så plötsligt.

Och visst, jag vet att det är naturligt alltihop, och jag kan visst ta diverse svettningar samt
att det är omöjligt att veta när mensen kommer MEN det som är svårare att klara av
är oron och irritabiliteten.
Det är lite pms-stuk på det, fast upphöjt till två.

Jag är inte främmande för att ta vilken jäkla tablett som helst för att det ska lugna ner sig.
Om det nu finns någon sån.
Östrogen?

Jag får forska på det där.

1 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Var inte orolig , dessa symtom är bara en påminnelse till dig att du lever , kroppen gör så när hjärnan börjar trappa av med åldern och minnet sviktar. Hur ska du annars få veta att du blir äldre, du kommer ju inte ihåg det ??// kram