BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 22 november 2008

Snus



Idag gick jag hem från jobbet, mest för att jag ville slippa stå och vänta en kvart på nästa buss. Det var skönt och jag borde göra det till en vana.
Minus 11 grader var det när jag gick hem, lite varmare är det nu och det flyger omkring lite snöflingor i luften.

När jag kom hem gick jag med Maja bort till Nattöppet för att inhandla snus. Min vana otrogen så köpte jag en helt ny sort och dessutom miniportion.
Jag kom hem, satte mig här vid datorn med morgonens kaffe och öppnade dosan.
Den var tom. TOM.
Somliga skulle säga att det var ett tecken, men nää, det tror inte jag. Det betydde enbart att jag behövde gå en sväng till, till Nattöppet.

Nu har jag flera lediga dagar framför mig, utan några speciella planer. Härligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh,,,jag är en inbiten snusare,,,och bara kan inte sluta,,, hm,,,

Ylva sa...

Ja, men varför skulle man?