BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 15 november 2008

Jag och karlarna

Kvinnor behöver män, och vice versa.
Jag tror att vi behöver varandra för att bli HELA.

Om du har levt med en partner och sedan lever som singel så
förstår du vad jag menar. Man måste ha haft det och sedan bli utan
det för att kunna specificera vad det är, just essensen av det, i mitt
fall manliga.

Det betyder inte att vi behöver EN man eller EN kvinna för
att bli hela.
Det går lika bra att ha flera stycken som på olika sätt ger en det
som man behöver, av de manliga respektive kvinnliga.

Är man uppmärksam på det så kan man hitta det överallt, på bensinstationen, på jobbet,
i vänkretsen och föralldel, på krogen.
Ett överflöd för dig som har ett öppet sinne och vill leva själv.


Och för dig som nu domineras av din snuskiga fantasi så kan jag säga
att det har INTE med sånt att göra :)

0 kommentarer: