BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 17 oktober 2007

Killbill2 och godissug


Ja, jag kan säga att Kill Bill nr 2 var mycket mycket bättre! Men det är klart, man ska ha sett den första för att ha full behållning av den andra.

Idag är jag på min tredje GI fas1-dag. Har gått bara bra hittills, ingen hunger, inget sug efter nånting "otillåtet" hittills. Sämre blir de väl kanske inatt då jag ska konfronteras med godislådan i personalrummet på jobbet.
Helt sjukt egentligen att ha en sån låda på jobbet där man bara kan gå och köpa godis närsomhelst. En sån godisoman som jag har haft väldigt svårt att låta bli.
Jag tycker att man skulle ha en fruktkorg istället. Tycker numera präktiga jag.
Men vadå? Känns liite omodernt i dessa tider att sälja godis på jobbet.

Idag så väntar jag på att Astrid och Emilia ska dyka upp. Har pratat med bägge nu och dom skulle träffas på stan idag.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

goddag.
vill bara säga att jag blev lite fnissig när jag läste...har precis slutat röka å tycker åxå att en massa är onödigt nu.
ha en bra dag

Ylva sa...

Ja visst är det lite onödigt med godiskartonger som står öppna och väntar på oss sugna stackare :)
Ha en bra dag du med