BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 5 oktober 2007

Surr

Blir inget vettigt gjort mellan nattpassen ikväll, sitter och leker på www.facebook.com och med min nya fina mobil.
Blev som en femåring när A ville känna på den lite..de e min leksak! Maammma! :)
Gick på telia och köpte den, blev ett nytt abonnemang och nytt nummer, mitt gamla hade en månad kvar och jag måste ju ha en ny mobil nu, ju.
Nu dröjer det ett tag innan man vant sig, hade ju min förra i två år.

Annars är det bara lugnt. Jobbar en natt till nu, den förra var hård och jag hoppas det blir lugnare denna natt.
A jobbar nu två nätter. På lördagkväll kommer K och hälsar på mig, vi har mycket att prata om och ta igen.
Jag och Ulrika ska ut och äta nån kväll, kul, även vi har mycket att ta igen och surra om.

Läget just nu:

Hälsan: Bara bra, förkylning borta, lite huvudvärk när jag vakna, kan bero på ett litet utbrott jag fick på jobbet imorse.

Stegen: Fortsätter ha stegräknaren och går i snitt mina 10000 per dag utan större ansträngning och utan att behöva tänka på det så mycket. Är väl en relativt rörlig person ändå. Blev t ex 7000 steg bara på jobbet förra natten.

Vädret: Fin höstdag idag, som det brukar vara när man ska sova på dan.

0 kommentarer: