BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 4 oktober 2007

Ny mobil och kanelbullens dag

Jag måste köpa mig en ny mobil. Min kära w800i har fått nåt fel och displayen lyser hela tiden. Dessutom är kameravtryckaren glapp och trög och det är jobbigt för jag använder ju kameran så mycket.
Den har verkligen varit kanon den här mobilen men nu börjar den ha gjort sitt.
Funderar på en sån här, en Nokia N95. Den har allt, bl a en riktig kamera i. Vill ha!
Var och kände på den idag på Phonehouse.

Förövrigt så är det Kanelbullens dag idag. Det här var dagen då jag och A hade vår första dejt. Vi har känt varann längre än så men det var den här dagen de "bar till" :)
Jag firar med att köpa kanelbullar till mina jobbarkompisar som jag träffar inatt och A går på jaktmässa med Johan :) Nä, vi får fira sen, kommer fler dagar. Älskar dig A, puss.

0 kommentarer: