BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 10 oktober 2007

Teknik, senhöst och tålamod

Ja himmel vad det går att lägga ner mycket tid på egentligen ingenting. Har suttit vid datorn så att jag är less nu och försökt komma på bästa sättet att överföra bilder från min mobil till datorn, och tror jag kommit på bästa sättet nu.
Man köper ny teknik delvis för att förenkla saker och ting och göra det lättare för sig men ibland undrar man om det blir så mycket lättare.
Vad Tira har med detta att göra vet jag inte riktigt, mer än att hon kanske tycker att jag skulle leka med henne istället.

Lite saknar jag mitt mörka hår när jag ser det på bilder. Men jag får acceptera att det är borta, och det blev ju faktiskt bra som det är nu.




Ute är det senhöst som det känns, det luktade lite snö imorse. Kallt och nordliga vindar men väldigt vackert är det ute. Klar och hög luft och löv i frasiga högar kring fötterna.




Det är mycket som står och stampar nu och inte vill hända riktigt. Man önskar att man kunde göra nåt för att få det att hända snabbare, men det finns inget man kan göra.
Ge mig tålamod.

0 kommentarer: