BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 22 oktober 2007

Söndag den 21 okt, från början till slut.


Min visit i torpet blev inte så lång av olika skäl. Nu är jag hemma igen och A har åkt tillbaka idag för att jaga vidare.
Igår hade vi en superaktiv dag. Vi klev upp och tog en långpromenad bort till Toyota på Ersboda där vi hämtade Mercan. På vägen dit gick vi genom Haga och passerade där jag bott och där A bott.

Sen gick vi vidare genom Sandbacka och till kyrkogården. Tittade på minneslunden där A sagt att han ska ligga sen. Usch, man vill inte ens tänka på det men det är inte fel att man talat om hur man vill ha det.


Dogsen fick sitta i framsätet mellan benen på mig i mercan när vi åkte hem. Johan och Lisa följde med och fikade hos oss.


Sen tog vi bägge bilarna och åkte till Håkmark och hämtade krukväxterna. Känns onödigt numera att dom ska stå där i sin ensamhet.

Måste ha sett väldigt roligt ut när jag och A åkte tillbaka i peggan med blommor fulla bilen. A fick sitta med knäna inne i rattstången nästan för att vi skulle få plats.



Vi åkte hem och jag
placerade ut dem efter bästa förmåga. Får väl göra om lite sen, men skönt nu bara att ha blommor här, blir mer hemlikt och nu fattas bara lite gardiner. Jag kommer att sätta mig och kolla på det i veckan.

Sen lite senare, sen jag sovit middag, vilket jag behöver i mitt liv, så gick vi till Nattöppet och köpte sallad och såg sen senaste Bondfilmen på dvd.
Riktigt bra, för att vara Bond. Och bästa Bondskådisen sedan Sean Connery, tycker jag.

Astrid var förbi med bilnyckeln och vi drack en kopp the. Sen kröp vi i säng.

1 kommentarer:

Emilia sa...

Ja, du har då inte bara en krukväxt :P