BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 30 oktober 2007

På väg till skogen

Nu ska jag börja packa min väska och göra mig klar. Sedan bär det iväg till torpet. A har åkt ut på byn för att köpa hundmat och hämta Fredrik. Han och Jocke ska också följa med.

Visst är bilden häruppe otroligt fin? A tog den förra gången han var där. Man känner precis hur det doftar där i skogen och hur de svaga solstrålarna värmer en liten aning.
Hoppas på fint väder nu de här dagarna.

Jag är INTE bra i magen än, var en utdragen historia detta, verkligen skit, rent bokstavligen.
Får väl ta det lite lugnt helt enkelt.

Igårkväll blev det lite jobbigt. Tjafs om pengar. Inte jag och A utan på annat vis. Är så tråkigt, önskar jag var rik och inte behövde bry mig om att diskutera med andra.

Ses på fredag.

0 kommentarer: