BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 9 oktober 2007

Tjusiga bilder

Jag inviger min nya kameramobil med att ta en bild och dela med mig av säsongens absolut fulaste skor. BLANKA snowjoggers!? För 799 kronor. Som hittat. Jag och A gick förbi eccos skyltfönster och såg dom här. Sen gick vi på Oriental Palace och tröståt. Vi har tappat sugen litet över att de aldrig blir klart med huset osv.
Den här tog jag mest bara för att visa vilka bra bilder de går att ta för mina ändamål:) Klicka på bilden så den blir större, man kan faktiskt läsa dikten hur bra som helst. Och dikten är ju bra också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow helt otroligt trodde väl aldrig att dessa icke efterlängtade skor skulle komma tillbaka och redan. De var ju nyss...eller?

Ylva sa...

Nä de trodde man väl aldrig. Och dessutom en högblank variant för 799 kr? Gud bevare oss.