BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 16 oktober 2007

PMS och väderklag


Ja de va då en jäkla grå och trist höstdag i dag. Egentligen tycker jag inte om att klaga på vädret, jag menar..vad ska man göra åt det? Det är som det är, inte mycket att göra åt.

Jag skjutsade A bort till huset, han ska åka bort idag till torpet och jaga.
Medan han lastade grejer på släpvagnen och däck in i bilen så var jag in i huset och vattnade blommorna. Dom som finns utanför på altanen är det inte mycket med.


Usch, allt har liksom stannat upp nu, processen som var igång avstannade och en slags antiklimaxkänsla har uppstått. Och nu pratar jag inte om hösten utan om livet.


Här är min kära cykel. Den har en egen liten historia. Den blev stulen i augusti ifjol. Sen i maj i år så stal jag tillbaka den. Trodde inte mina ögon när den stod utanför lägenheten igen, som att den bara hade varit och hälsat på någon över vintern och nu återvänt.


Jag lämnade Håkmark, åkte till stan med A.s däck till Toyota, sen gjorde jag en raid inne på Myrorna innan jag åkte hem och åt kyckling med sallad.
Är min andra GI-dag idag.

0 kommentarer: