BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 16 oktober 2007

Kent och Bill


Jag säger bara det. Dom är bäst! Låten "Berlin" har jag lyssnat på massor med gånger. Så bra!
Jag har massor med minnen till Kentlåtar, både ljusa och mörka. Finns det någonting som kan framkalla minnen och stämningar från förr som musik kan?
Det skulle vara dofter då.


Sen har jag sett "Kill Bill" nu på dvd. Jodå, den var riktigt bra. Snyggt gjord och häftig. Men jag vet inte, det var lite för mycket slagsmål och blod för att vara i min smak. Ett tag tänkte jag snabbspola när hon var där i Japan och dödade några hundra stycken.
Men sen så lämnade dom världens bästa hangup i filmen och nu måste jag ju ändå se tvåan också.

Annars är det lugnt. Väldigt lugnt. Inga hundar och ingen A. Saknar dom allihop. Mest A.

0 kommentarer: