BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 18 augusti 2008

Mardröm

















Annicca kom med en bukett luktärter igårkväll.
Deras doft är i hela lägenheten nu.

I natt hade jag en sådan där mobilmardröm som jag brukar ha sedan Anders dog.
Det är hemskt.
Vi har kommit bort ifrån varandra på något sätt och jag försöker desperat att nå honom men antingen hittar jag inte min egen mobil, eller också är alla mobiler jag hittar för komplicerade för att jag ska kunna använda dom, eller fuktskadade.
När jag till slut i drömmen hittar en mobil som fungerar så vet jag inte vad jag ska skriva.
Jag skriver till slut "Hur har du det?", men vet inte om det blir sänt iväg som det ska eller
inte.
Jag tänker i drömmen "jag kommer aldrig att få tag på honom igen", och till slut så vaknar jag.

Till verkligheten.

En dag i taget.

0 kommentarer: