BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 31 augusti 2008

Beslut

Tira ser väldigt rolig ut just nu när hon jagar en fluga runt i lägenheten.
Jag kan inte annat än skratta åt henne, och det gör mig glad, att jag kan det.
Hundarna är överhuvudtaget till stor glädje för mig och jag hoppas
att det kan lösa sig på något bra sätt när jag ska börja jobba.

När jag var ute med dom i morse så var det väldigt kallt i gräset.
Varit frost i natt?
Blir om att börja använda tjocksockar i skorna nu då snart, det är det enda
som riktigt hjälper mot hälsporrevärk.

Jag har mer eller mindre bestämt mig för att jag ändå ska åka till Norge och jobba.
Känns som att det är meningen, har fått tecken på det kan man säga.
Men ärligt talat så vet jag inte hur jag tänker... När det nästan känns oöverstigligt
ibland bara att gå och handla, hur inbillar jag mig då att jag ska orka med DET?

Min filosofi att ta en dag och en stund i sänder har hjälpt mig mycket.
Jag ser varje dag som unik. Nu är det den HÄR dagen som jag ska klara av och vara och leva i.
Var dag har nog av sin egen plåga...om man ska vara lite biblisk.
Jag försöker ta en dag i sänder.

0 kommentarer: