BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 30 september 2008

Träff

Mina snart föredetta jobbarkompisar och jag åt lunchbuffé på Eurasia idag.
(Vilket jag förövrigt även gjorde på bilden här till vänster...)

Det var kul att få träffa dom..och också att få bekräftelse på hur rätt jag gör som slutar där.
Ingen trivs nog som det är nu och man har haft svårt att få någon att ta min tjänst.
Jag förstår det.

Imorgon börjar min inskolning på min nya tjänst, och lite gruvsamt känns det ju för jag
är ganska uttröttbar, även trevlig samvaro med vänner kan trötta som det är nu.
Men jag tror att det kommer att gå bra ändå.
En dag i taget.

4 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Hej, Även jag har lunchat med gamla arbetskollegor, även jag blev trött men av annan orsak än du, jag blev trött pga mig själv, även jag har bloggat om det . Tänk vad märkligt det kan bli , bägge två om samma sak fast olika // Kram Marita

Ylva sa...

Hej, jag läste ditt inlägg nu. Ja, även jag har varit med om den där varianten också:)att jag blir så där..ja överentusiastisk...

Kram
Ylva

Maritasblogg sa...

Hej Ylva , har glömt att fråga , är det ok att lägga till dig på min blogglista i bloggen. Mina vänner skulle nog gilla din blogg som jag gör !// kram Marita

Ylva sa...

Klart det är ok, enbart kul om någon tycker om att läsa:)
Kram