BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 18 september 2008

Drömmar

Jag har drömt väldigt mycket i natt, så mycket att jag till slut bestämde
mig för att kliva upp, det blev liksom för mycket oro.

Jag kan sammanfatta:
I en dröm körde jag en gammal skoter efter ett dåligt
skoterspår i blötsnö. Till slut hade jag tappat bort sällskapet jag var ute med
och var vilse.

I en annan dröm hade jag en svart skinnjacka som jag hade på mig hela tiden.
Den anpassade sig slutligen till mig. Jag växte I den, kan man säga.

Innan jag vaknade så drömde jag att jag var i ett storkök och lagade mat.
Kött, stekar, i alla dess former. Jag hade flera stekar på gång i olika varianter
och en del ugnar skulle eldas med ved. Det var slitsamt och svettigt.

Efter det där med stekarna klev jag upp. Verkligheten blev slutligen enklare
att vara i , ändå, och jag klev upp och gjorde mig frukost.

Drömtolkning, någon?

0 kommentarer: