BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 22 september 2008

Nytt jobb

Jag fick jobbet!
Dom ringde till mig idag och meddelade mig. Skönt att jag slapp vänta så länge.
Det känns både skönt och spännande.
Skönt för att det är tryggt, och spännande för att det är något helt nytt som jag aldrig jobbat med, inte fullt ut iaf.

Sen gick jag på stan en sväng, tänkte, "Det här borde man fira"..men det var tankar som bara gjorde mig ledsen. Det påminde mig, återigen om att Han är borta, för det var hans replik.
Och det är så sorgligt att jag inte ens kan berätta om det för honom...

Jag skall iaf göra mitt bästa för att det ska bli bra med det där jobbet. På onsdag ska jag träffa
chefen och lägga upp om inskolningen.

4 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Grattis till det nya jobbet. Hoppas du kommer att trivas med det !

Kram

Ylva sa...

Tack!
Hoppas jag med:)
Kram

Anonym sa...

Grattis :)

Ylva sa...

Tack!:)