BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 14 december 2007

Spontaninredning

Jag och A spontaninreder. Oftast blir det väldigt bra men inte alltid. Som när det gäller mått och sånt. Den här hyllan passade ju bra där i hörnet i hallen, i och för sig. Blir om att snickra lite för att få den att passa.
I badrummet är det mysigt med levande ljus. Mycket ljus! En ljuskrona (heter det så?) är helmysigt, blir rena kyrkan i badrummet när man tänder den. Och man kan hänga den i duschstången, det blir himla bra och den hamnar på precis rätt plats.
Vi har alltså fyndat lite igen, fast ljuskronan hade jag redan. Vi införskaffade även julklappspapper och snören osv. Mycket folk på stan, lite kaos i trafiken. Är väl mycket "lantisar", såna som jag med andra ord som är inne och handlar nu i juletider.
Astrid kom förbi en sväng och hamnade i en stund av beslutsångest i hallen, blev för många alternativ att välja på inför kvällen.
Jag för min del vet precis vad jag ska göra. Jag ska slappa framför tv.n typ, och sen ska jag åka och jobba.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:-)) Hahahaa, jag spontaninreder väldigt mycket jag med ;-)

Ylva sa...

Mm:)..ja, det brukar bli bäst.