BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 4 december 2007

Diverse stakar och julmys på burk


När man ser sig omkring i diverse inredningsbloggar i dessa adventstider så får man se många exempel på fina adventsstakar. Jag tänker delge mitt lilla bidrag till detta nu. Jag börjar med att visa min och A.s stake.
Igårkväll var vi in en sväng till Bosse i garaget på Röbäck och just där hitta jag några fina exemplar som borde platsa i en heminredningsblogg. Och det kan tilläggas att dessa stakar tas inte ner när julen är över, nejdå, det enda som sker är att man tänder dom i december och släcker dem sedan, till nästa december...År efter år. Praktiskt tänkt, tycker jag, som får en viss utmattningskänsla över allt julpyntande hit och dit.

Annars är det lugnt. A gjorde en liten sightseeing med mig inne i centrum idag. Tänk att jag inte visste att det gick att parkera ovanpå Kungspassagen och Åhlens..
Intressant att se stan från en ny sida, däruppifrån taken.

Apropå julpynt och julmys så finns ju det att köpa på flaska, de visste ni väl. En aromalampa och doftolja "Julmys", då har man fixat doften och behöver varken baka pepparkakor eller lussekatter. Lite tråkigt, jag vet, men tillsvidare så, ska baka alltihop i sinom tid och göra knäck med har jag tänkt.

Även detta är en stake.

1 kommentarer:

Emilia sa...

Säg till när du ska baka, här är en som kanske vill vara med då :)